27 de maig 2010

29 euros per en Cabrinetty

Aquest matí he anat a cobrar el famós xec del "bon conductor". Sembla, pel que m'han dit al banc, que la gent està tota emocionada per això de cobrar de l'Ajuntament, en comptes d'anar-hi a pagar.

Particularment, ja ho he dit algun altre cop, no m'agrada la mesura. La trobo demagògica i electoralista. Això de premiar les bones accions sembla de pare bondadós malcriant les criatures, però en fi, ja que ens ho donen, ho agafarem.

Com que crec que aquests diners s'haurien d'haver destinat a alguna obra de la Vila, he decidit ingressar els diners al compte corrent que s'ha obert per la subscripció popular a favor de la recuperació de l'estàtua d'en Cabrinetty. Així, al menys, em quedo tranquil sabent que els diners serviran per alguna cosa destinada al bé comú de la Vila.

Des d'aquest bloc, insto a fer el mateix a tothom. Siguem realistes: 29 euros no ens trauran de res i poden ser una bonica contribució per la Vila. En una època mancada de símbols i de referents, recuperar-ne un que al seu dia va ser tan estimat, és una bona acció i també és senyal que els vilatans creiem en quelcom més que a treure els calés als turistes i als segons residents.

2 Comments:

At 3:23 p. m., Anonymous Anònim said...

Doncs mireu, jo no els cobraré i no pas per ganes, sinó que no me'ls concedeixen...
Si, ja sé que deveu pensar ‘doncs mira una mal conductor multat i tal...’, i no, us puc assegurar que tot i tenir 4 vehicles, dels que en pago religiosament els impostos a la vila, i que de cap d'ells n'he rebut cap multa des de que tinc carnet (toco fusta), uns 20 anys, resulta que tres son motos i les motos no reben aquesta 'recompensa' deu ser que els motoristes som mala gent, amb una mica de sort l'any vinent no haurem de pagar l'impost municipal, doncs si no contem per lo bo, tampoc hauríem de contar en el moment de pagar...
I respecte l'altre vehicle, doncs resulta que si que es un automòbil, però està a nom d'empresa, i es clar, els vehicles que estan registrats així tampoc conten per això, i es per això que de poder ingressar uns 116€, que evidentment no em farien ni mes ric ni mes pobre, però m'ajudarien a pagar els impostos municipals d'aquest vehicles, resulta que cobraré 0€, molt interessant no?

 
At 5:06 p. m., Anonymous jordi said...

Les normes son clares, nomes turismes. Jo tinc una moto i una furgoneta, no a nom de empresa sinó particular, la faig servir per anar a la feina no per treballar i per tant jo tampoc soc un bon conductor, De totes maneres si que faré la meva aportació per la estàtua.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home