13 de juny 2022

Revetlles sense petards

S’acosta la nit màgica de Sant Joan i com cada any, aquells a qui no ens agraden els petards sorollosos, ens haurem d’empassar una bona ració d’explosius que, a més a més, es perllongaran dies i dies.

 

Ja ni tan sols aspiro que això canviï. Mira, que cadascú foti el que vulgui. Però m’agradaria poder celebrar en algun lloc de la meva comarca una revetlla tranquil·la, amb foguera, coca (de la que es menja) i si voleu, alguna pirotècnia no sorollosa.

 

L’element central d’aquesta nit és el foc, no els sorolls molestos. Ja no parlem de com afecten els animals de companyia. Per sort, la meva gata només s’espanta una mica, però l’anterior gata es tornava boja i no sortia de dessota del llit durant dies, quan arribaven aquestes dates.

 

Per tant, m’agradaria saber si algú celebra una revetlla més tranquil·la i m’hi vol de convidat. Hi aniré ben gustosament.

 

 

 

1 Comments:

At 6:16 p. m., Anonymous Núria said...

M'hi apunto!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home