20 d’agost 2012

Focs fatus


Passen els dies i, tal i com m’esperava, s’ha deixat de parlar totalment de l’incendi que es va originar a Niula i dels seus possibles responsables. Tot s’ha dil·luït en què s’han obert diligències judicials i que igual va ser un cristall qui va originar l’incendi.

Com que no tinc proves i només toco d’oïda, m’ho hauré de creure, tot i que mai no m’ha agradat que em facin combregar amb rodes de molí. Vaja, que això del “cristall” no m’ho empasso fàcilment.

Però com altres persones han apuntat ja amb anterioritat, és poc probable que surtin els veritables responsables, sobre tot si pensem de qui són les cases de Niula. Ho haurem de deixar en si la inconsciència d’uns nens o en un cristall inoportú, però els dubtes existeixen i s’haurien de resoldre.

En fi, tants mitjans per tractar de determinar l’origen dels focs de l’Empordà, que si anàlisis d’ADN i altres parafernàlies, i en canvi tan poc interès per esbrinar l’origen dels focs de Cerdanya. Quina cosa tan curiosa oi? Si el foc hagués estat responsabilitat d’un pagès cremant rostolls, l’haurien crucificat. Però com que no és el cas, doncs millor deixem-ho córrer, no?

2 Comments:

At 3:49 p. m., Anonymous pere said...

Amic, les coses són com són i no com ens agradaria que fossin.

 
At 12:54 p. m., Anonymous jordi said...

Esperem a la investigació. Peró, un vidre?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home