05 d’agost 2010

Pobres banderes

Cada vegada que passo per la plaça d'Europa, al costat de la Duana, he de contemplar el lamentable espectacle de les banderes de la Unió Europea. Enteneu-me, el problema no són les banderes en si, sinó l'estat lamentable de conservació en què es troben.

Per començar, no estan totes ni de lluny i alguns pals es troben en un estat patètic. Les banderes són brutes i tot plegat dóna una imatge força lamentable just a l'entrada del país per la frontera francesa.

Tenint en compte l'enorme quantitat de tràfic que circula cada dia per la rotonda on estan situades les banderes, potser que ens ho fem mirar. Si no voleu posar les banderes de cada país, substitui-les totes per banderes europees. No sé, de solucions sempre n'hi ha, però feu alguna cosa perquè donen una imatge lamentable de la Vila i del país.

2 Comments:

At 10:54 a. m., Blogger Juan Amaro said...

Enric, es que esa plaza no hace bonito para el ayuntamiento, el cambiar o adecentar las banderas no le produce rédito político alguno a Planella por lo cual, cero importancia para ello, es como la rotonda que han hecho en la Av. del Segre, mal diseñada y seguro que aún cuando la acaben (vaya a saber cuando) no dejará de parecer un mamarracho, es que son lugares que a esta gente ni le interesa y hacen alguna cosa casi por obligación, lo mejor es gastarse 50 mil euros en flores que este año parecen sacadas de los saldos.

 
At 10:30 p. m., Blogger Meister said...

Podríem fer un acte de desobediència civil i canviar-les totes per estelades...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home