19 de febrer 2010

Verd és el color

Jo que estava tan content per la reforma del passeig 10 d'Abril i ara va i resulta que ens posen gespa artificial. No ho acabo d'entendre. Abans que posar gespa artificial, ho podien haver deixat com estava, que tampoc quedava malament. Però sembla ser que ha de quedar verd però no ha de costar el que costa la gespa natural.

Haurem d'esperar uns mesos a veure quin resultat dóna, però tinc la impressió que d'aquí poc acabarà fora aquesta gespa artificial que, per cert, espero que sigui ignífuga, perquè amb els brètols que corren per la Vila, només ens faltava un altre ensurt.

Entenc que estem en crisi i que mantenir gespa és car, però abans de posar una cosa així, que estèticament la trobo lletja i que al bell mig del Pirineu, queda com una patada als dallonses, millor haver-ho deixat com estava: amb terra, que és com em pensava que anava abans que hi posessin això.

Conec d'algun lloc on s'ha posat herba artificial i al final l'han hagut de treure, perquè es fa malbé i dóna una sensació tota estranya. En fi, veurem a qui li dóna la raó el temps: si a "l'originalitat municipal" o a la Mare Natura.

I jo que me'n reia quan me'n vaig assabentar que als Estats Units, en llocs on hi ha manca d'aigua, pintaven el terreny amb pintura per tal que semblés gespa...

7 Comments:

At 10:30 p. m., Anonymous Anònim said...

Hauria estat millor terra, greda o sauló. A l'aparcament del centre de la Guingueta, ja fa temps que hi ha gespa artificial i per àrees menudes i transitades no està malament, però em dona la impresió que aquella fa mes goig que la del Passeig que és acabada de posar.

 
At 8:29 a. m., Blogger Joana said...

Si que ha de quedar com una patada als dallonses. Tampoc hi ha tanta manca d'aigua a la Cerdanya. Home, si que s'estalvien el jardiner, però també caldrà tenir-ne cura i pel que sé, si algú es cau, pot fer tan mal com la terra o el ciment. Ja només em falta trobar el moment de anar veure aquest element exòtic.

 
At 3:20 p. m., Blogger Meister said...

I espera quan s'hi cagui algun gos la patxoca que farà...

 
At 11:54 p. m., Anonymous Anònim said...

El passat dilluns ho vaig veure i el que mes em va impactar van ser els 4 cagallons (de gos suposo) que hi habien...

 
At 1:06 p. m., Blogger Juan Amaro said...

y luego van y gastan 50 mil euros en flores, más el mantenimiento.......

 
At 12:12 p. m., Anonymous Anònim said...

Es que no es un tema econòmic. Mantindre tots els arbres que han retirat costava moltíisim més

http://baetulo-ceretania.blogspot.es/

 
At 1:48 p. m., Blogger Meister said...

Havent-la vista, tampoc està tan malament i sembla fàcil de mantenir neta i tot. Té una aparença força natural...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home