24 de novembre 2009

L'Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell

Divendres al capvespre vaig baixar a la Seu a l'acte de constitució de l'Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell. Aprofito l'ocasió per donar-los tot el meu suport i desitjar-los una trajectòria ben reeixida i brillant.

L'acte va tenir lloc a la Sala de Plens del consistori alturgellenc, on vaig poder parlar amb alguns amics de l'Alt Urgell, com el Lluis Obiols, el Jordi Dalmau, i també amb el Carles Pont, responsable de la revista Cadí-Pedraforca i amb l'escriptora andorrana Rosalia Pantebre.

El que potser més il•lusió em va fer va ser retrobar-me amb un antic professor meu del Batxillerat, en Jordi Nistal, a qui havia perdut la pista, a diferència d'altres com el Jordi Grau o el Pep Miñambres que sí que tinc ben localitzats a la Seu. En Jordi em va demostrar que té molt bona memòria perquè se'n recordava de mi perfectament.

També vaig conèixer el meu homònim, en Julio Quílez, el responsable del nou Arxiu Comarcal de l'Alt Urgell, una persona molt agradable i afable.

Després de la presentació, vam anar plegats a sopar i vam compartir idees i projectes. Allà vaig conèixer al representants de la Soceitat Andorrana de Ciències, especialment a la Silvia de Cambra, entestada en divulgar les matemàtiques en aquest petit país que és Andorra i amb la qual vam coincidir en multitud de coses.

Va ser una vetllada molt agradable i val a dir que sempre és motiu de celebració el naixement d'una nova entitat cultural. Enhorabona i endavant!

3 Comments:

At 4:13 p. m., Blogger Núria said...

Realment, és una molt bona notícia.

 
At 5:00 p. m., Blogger Joana said...

En un moment en que sembla que només la gent s'associa per xorrades, està molt bé. Enric, em faig creus, d'on treus tant temps per fer tantes coses?, a mi no em dona per tant!

 
At 11:58 p. m., Blogger Meister said...

L'Enric té una vida nocturna secreta ocupat amb el GRC... Així roba temps al dia per dedicar-se a tantes coses com fa!

Endavant!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home